Selasa, 16 September 2008

Ali Rustam Yang Gila Publisiti - Malaysiakini

Ntah jin mana yang merasuk Ali Rustam tidak saya ketahui..Beliau yang sememangnya antara pimpinan kanan UMNO yang tidak cerdik hari ini membidas kenyataan Anwar yang mahu berjumpa dengan Pak Lah. Menurut Ali Rustam, perancangan DSAI untuk berjumpa dengan Pak Lah hanyalah sia-sia.

Pelik saya, kenyataan yang remeh macam ni pun Berita Harian nak keluarkan. Lainlah kalau bercakap soal masyarakat tapi sebaliknya perkara yang dia rasa tidak memberi makna dia nak beritahu. Nampak sangat Ali Rustam ni semakin gila dengan publisiti. Saya tahu, ni semua berkaitan dengan hasrat beliau yang mahu mengekalkan jawatan beliau sebagai Naib Presiden UMNO. Tapi jangan bimbang Ali, hasrat kamu tidak akan berjaya apatah lagi kamu akan berdepan dengan banyak persaingan untuk perebutan jawatan Naib Presiden.

Cukuplah sepenggal kamu sebagai Naib Presiden, lagi lama kamu memegang jawatan tu, makin menyusahkan UMNO. Kamu bukannya ada 'function' sebaliknya hanya pandai membodek dan membazirkan wang rakyat....Orang macam ni sepatutnya disingkirkan sahaja....tak membawakan hasil langsung kepada pembangunan negara...Baru handle negeri Melaka hutang dah bertimbun-timbun, apatah lagi jika beliau memegang jawatan sebagai Menteri Kabinet...ntah apa yang akan jadi dengan Malaysia ini agaknya....Silap-silap haribulan lagi teruk daripada Pak Lah....Cukup-cukuplah, jangan nak raih publisiti murahan lagi....

Tiada ulasan: