Ahad, 14 September 2008

Idris Haron Dah Mula Tunjuk Taring - Malaysiakini

Lagi cerita pimpinan UMNO ber'label' menteri yang berotak udang. Selepas si Ali Rustam menyokong pandangan Najib dan Najib Altantuya menyokong pandangan Muhyiddin kini si Deris Haron, MP Tangga Batu pula mengeluarkan satu kenyataan bahawa kenyataan Muhyiddin hanyalah untuk meraih populariti.

Beliau yang 'hanya' sebagai Exco Pemuda UMNO juga berpendapat yang kenyataan si Muhyiddin hanyalah untuk meraih sokongan dari peringkat bawahan, almaklumlah pemilihan agung UMNO dah tak lama lagi.

Best pulak rasanya bila tengok keadaan kapal UMNO yang semakin banyak 'bocor'nya...Jika dulu sorang dua pemimpin jer yang buat ulasan, sekarang ni pemimpin UMNO yang tak popular pun dah berani tunjuk muka dan keluar statement.. Tu tandanya tak lama lagi UMNO akan dikafan dan seterusnya ditalkinkan oleh Pak Lah sendiri...KJ ?? jadi makmum untuk meng'amim'kan udahla..

Deris, deris...tak takut ke kau kerana menderhaka kepada Ali Rustam...nampak gayanya, tak lama la kau di kerusi Tangga Batu tu, silap2 haribulan pada PRU 13 nasib kau tenggelam terus dan takde nak tinbul-timbul seperti mana Prof Ruhanudin ( ex. MP Bukit Katil ) dan Datuk Amid Nordin ( ex Adun Telok Mas ).

silembiks : si Idris Haron pun nak raih populariti juga..kalau tak kenapa dia pulak sibuk2 nak kuar statement..tinggi sangat ke jawatan dia dalam UMNO ???

Tiada ulasan: