Jumaat, 10 Oktober 2008

Confirm Ali Rustam Mahu Jadi TPM - Malaysiakini

Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam mengesahkan keputusan beliau untuk bertanding jawatan Timbalan Presiden UMNO pada pemilihan parti Mac tahun depan adalah muktamad.

Menurutnya, beliau ada mendengar terdapat beberapa lagi calon yang akan bersaing ke jawatan nombor dua itu namun berharap pertandingan tidak menjejaskan tali persahabatan yang sedia terjalin.

Mmmmmm nampaknya UMNO pada peringkat bahagian kena fikirkan betul2 tindakan Ali ini. Ini Soal masa depan negara, biasanya Timb. Presiden UMNO akan diangkat sebagai TPM. Jadi jika beliau menang maka Malaysia pasti mengalami kehancuran. Kehancuran yang lebih dahsyat semasa pemerintahan Pak Lah.

Beliau juga antara pemimpin yang tidak mempunyai pendirian dan tak ubah seperti lalang..Sebelum ini beliau menjadi penyokong kuat Pak lah dan sekarang disebabkan ada kepentingan individu dalam politik maka beliau cuba menjadi penyokong kuat Najib...Orang seperti ini tak layak berada di dalam tampuk pemerintahan negara...

Lihat sahajalah
hutang Kerajaan Negeri Melaka yang semakin bertimbun..Jika Melaka negeri yang terkecil pun gagal dibeliau tadbir, apatah lagi untuk mentadbir Malaysia..Silap2 haribulan harga minyak lagi naik berganda dari yang ada sekarang...Maka dengan ingin ini saya sebulat suara menyarankan agar janganlah undi Ali Rustam sebagai calon Timb. Presiden UMNO....

1 ulasan:

si lembik's berkata...

Hasbullah Pit berkata...
Ali Rustam boleh bailout je Kerajaan Negeri Melaka 3 bilion kalau doa jadi TPM.


hehe

2008 Oktober 10 11:12
sekilo garam berkata...
Salam Tuan Tanah,

Saya Ismail Bangsawan yang menawarkan diri sebagai calon presiden UMNO mohon kerjasama tuan untuk membuat pautan dan sebarluaskan blog saya untuk mendapatkan respon umum tentang penawaran diri saya untuk jawatan tersebut.

thanks!

http://sekilogaram.blogspot.com/