Isnin, 6 Oktober 2008

Abdullah Tetap Akan Pertahankan Jawatan Presiden UMNO - Malaysiakini

Teka-teki samada Abdullah Badawi akan mempertahankan jawatan beliau akan diketahui esok ataupun lusa. Beberapa pimpinan UMNO nampaknya semakin tidak sabar menunggu pengumuman yang akan dibuat dari Pak Lah. Jika Pak Lah mengumumkan yang beliau menarik diri maka Najib bakal menduduki jawatan Presiden tersebut dan jawatan untuk timbalan presiden pasti mendapat tentangan sengit oleh beberapa pimpinan tertinggi UMNO.

Tapi disini saya bukannya mahu bercerita mengenai perebutan jawatan dikalangan pimpinan UMNO sebaliknya saya lebih tertarik dengan isu samada Pak Lah akan mempertahankan jawatan presiden atau sebaliknya. Dalam hal ini sukar hendak kita semua ramal tetapi dari naluri hati saya mengatakan bahawa Pak Lah tetap akan mempertahankan jawatan beliau.

Dalam isu ini rasanya rakan-rakan sekalian boleh memikirkan sendiri dan ada dikalangan rakan-rakan sudah pun masak dengan sikap Pak Lah. Saya lebih suka fokus kepada pandangan dari rakan blogger saya,
bro. Mutaligat . Boleh juga digunapakai pandangan beliau untuk isu ini....

1 ulasan:

Unknown berkata...

Assalamualaikum YB..

ISA PROTEST!

Sila tandatangan surat protes untuk mendesak kerajaan agar segera membebaskan Raja Petra Kamaruddin dan semua tahanan ISA lainnya.

Sila KLIK DI SINI untuk menandatangani surat tersebut.

Thanks.

razzi-media.blogspot.com