Khamis, 9 Oktober 2008

Gambar Anak Bakal Presiden UMNO Yang Baru - Malaysiakini

Hanya sebahagian dapat saya paparkan. Selebihnya sila rujuk di blog member saya di Assirkami. Beginilah bakal Perdana Menteri yang hendak dilahirkan oleh UMNO. Bagaimana agaknya dia hendak mentadbir negara sedangkan tanggugjawab yang beliau diamanahkan untuk menjaga keluarga belum lagi mampu terlaksana dengan sempurna. Jadi kepada rakan-rakan UMNO, maybe boleh jawab kot, tetapi bagi saya yang juga berpegang kepada trademark si Nabil Raja Lawak, lu pikirla sendiri....

silembiks : sekali pandang macam Pak Lah ngan michele Yoh la pulak...



p/s : Akan datang saya nak keluarkan gambar isteri kepada bakal Presiden UMNO..tunggu sajala

4 ulasan:

uncle nano berkata...

Apaler saudara ni..mengaibkan orang adalah kerja-kerja dan teman-teman syaitan..
Saudara sedimikian rupa..kesian!!
Kesian keluarga saudara, jumpa le Tn Guru minta nasihat sikit dan sesat saudara ni..

uncle nano berkata...

jantan lembik..meh sini berforum kat blog aku.. bawak skali pejuang2saudara tu.. :)

si lembik's berkata...

alahai uncle nano.....kawan nak tinggal komen pun xde...:)

terima kasih atas teguran, jangan lupa juga nasihat rakan2 dari UMNO sekali...xmaula nasihatkan kami jer..takut rakan2 kamu nanti makin sesat dibuatnya, xgitu uncle...:)

si lembik's berkata...

satu lagi, yang uncle mengaibkan jualan baju kami tu baik sangat ker ?? tak baik merosakkan perniagaan rakan2 sesama Islam...ni ke ulama umno ajar...:)tu dah kira sabotaj tau......baju tu pun xde nak kutuk2 UMNO @ pemimpin kesayangan uncle...hope bole jawab :)