Khamis, 2 April 2009

LAGI FITNAH UMNO DAN BN TERHADAP NIZAR DI BUKIT GANTANG


Setelah berbagai strategi habis diguna pakai untuk menjatuhkan kreadibiliti Dato' Seri Ir Nizar gagal, akhirnya senjata sulit UMNO/BN dan juga pencacai-pencacai peliharaan mereka (baca BPN) terpaksa menggunakan senjata terakhir mereka yang paling hina iaitu memfitnah dan juga cuba memporak-perandakan keluarga Dato' Seri Ir Nizar.

Siapa yang tak kenal strategi paling bangang-sebangang-bangangnya ini yang sering diguna pakai oleh UMNO/BN? padahal perkara ni sudah diketahui oleh pihak kami lebih sebulan yang lalu dan akhirnya seperti yang diduga, inilah senjata terakhir mereka.

Memang aku akui, kalau aku dipihak UMNO/BN, satu perkara yang sukar untuk dilaksanakan ialah menjatuhkan kreadibiliti pimpinan-pimpinan Pakatan Rakyat, silap percaturan, akan memakan diri.

Mahu dikaitkan dengan rasuah..? UMNO/BN apa kurangnya sampaikan bila sebut saja UMNO/BN, semua orang akan ingat rasuah atau dalam bahasa sopannya "Politik Wang". nak kaitkan dengan salah guna kuasa? aih... bila sebut saja salah guna kuasa, pasti orang akan tergambar wajah-wajah pimpinan UMNO/BN.

Jadi apa agaknya cara terakhir mereka? nak dikaitkan dengan perempuan simpanan memang sangat-sangat sukar lebih-lebih lagi bila berhadapan dengan Dato' Seri Ir Nizar yang orang-orang UMNO sedia maklum akhlaknya ditahap mana.

Dalam ketandusan isu, pencacai-pencacai UMNO/BN (baca BPN) akhirnya menggunakan strategi yang paling dilaknat Allah iaitu cubaan untuk memporak perandakan hubungan Dato' Seri Ir Nizar dengan Datin Seri Fatimah.

Dengan cara yang paling halus, mereka tidak memfitnah Dato' Seri Ir Nizar tetapi dengan sengaja, mereka mereka-reka cerita kononnya Dato' Seri Ir Nizar mempunyai seorang teman wanita dan ada memasang niat untuk bernikah dengan wanita tersebut yang disebut sebagai Cikgu Manishah.

Nampak seperti amat berakhlak sekali saranan mereka (baca BPN) supaya Dato' Seri Ir Nizar mengajukan niatnya untuk bernikah dengan wanita tersebut kepada Datin Seri Fatimah tetapi niat mereka yang sebenarnya ialah untuk memporak perandakan rumahtangga Dato' Seri Ir Nizar dan juga Datin Seri Fatimah.

Aku sarankan supaya mereka-mereka (baca BPN) tidak melampaui batas-batas keagamaan. Islam tidak mengajar umatnya mengadu-domba sehingga ketahap cuba mengahuncarkan rumahtangga orang lain.

Bukan begitu caranya. Syaitan menangis bilamana bersatunya 2 pasangan (bernikah) tetapi syaitan ketawa terbahak-baahak sekiranya 2 pasangan berpisah. kamu berjuang untuk Agama kamu (kununnya) tetapi kamu memuliakan kesukaan Syaitan yang direjam.

Cukuplah dengan fitnah-fitnah, maki-hamun, carutan-carutan yang kamu hambur saban hari. tak perlu menambah nanah dengan mengadu domba.

Jangan sampai senjata memakan tuan.

sumber dicilok : Perisik Rakyat

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hebat la kau lagi hebat drpd tuhan. sumber risikan mana kau dpt nik aziz lagi lembik kita tengok sapa yg meninggal dahulu pak lah ke nik aziz