Selasa, 31 Mac 2009

KEPADA PEMBACA SEKALIAN..........

Kepada pembaca sekalian. Terima kasih diatas sokongan yang diberikan keatas blog ini. Saya mohon maaf kerana saya terpaksa cut & paste berita dari sahabat2 blogger yang lain (tetapi masih lagi menaip artikel sendiri).Ini antara salah satu usaha menyalurkan maklumat kepada umum tambahan pula musim PRK, jadi maklumat yang manfaat kena diwar2kan, tambahan BN bersikap samseng dengan menyekat dan mengantung permit akhbar Harakah dan Suara Keadilan selama 3 bulan. Ini semuanya kerana mereka takut maklumat yang sahih sampai kepada masayarakat. Kita semua sedia maklum bahawa Barisan Najis sentiasa berusaha menyekat usaha PR dalam kempen kali ini dengan bantuan Polis dan SPR. Insya-Allah kita hendaklah yakin akan bantuan Allah dan sama2 mengembeleng tenaga agar menjatuhkan kerajaan laknat Barisan Nasional.

Marilah kita sama2 melaksanakan kerja dengan ikhlas dan bukannya mahukan habuan sepertimana penyokong2 Barisan Najis. Saya berkemungkinan besar hanya dapat mengemaskini blog ini sehingga hari Jumaat coz malam tersebut saya bersama team kawasan saya akan bergerak dan bertugas di Bukit Gantang sehingga hari pengundian. Doakan keselamatan kami semua...Salam perjuangan dari saya untuk pembaca sekalian....

si lembiks
Dari Blogger ke Putrajaya

Tiada ulasan: