Isnin, 9 Februari 2009

JANGAN LUPA YANG UMNO SEBENARNYA PENDERHAKA SULTAN - Malaysiakini


Soal derhaka kepada sultan saya rasa lebih baik pembaca sekalian mengimbas kembali kes tersebut selepas PRU 12. Jika Datuk Seri Mohammad Nizar dikatakan penderhaka tetapi lupakah kamu yang UMNO lebih sejuta kali menderhaka. Perkataan 'natang' menjadi simbolik menunjukkan betapa hinanya Agong oleh puak-puak UMNO di Terengganu semasa isu perebutan jawatan MB antara Idris Jusoh dan Ahmad Said. Jad

Jika Nizar dianggap penderhaka oleh 'pencacai UMNO' tetapi bagi saya Nizar umpama pahlawan yang mempertahankan hak yang diputuskan oleh rakyat. Jangan kita lupa kebiadaban yang ditunjukkan oleh pimpinan UMNO terutama si Najib yang sanggup merogol hak demokrasi di negara ini dengan 'membeli' 3 adun PR. Itu yang terkini, belum lagi dibongkar jenayah yang dilakukan oleh mereka pada masa-masa yang lepas.

Oleh itu, kepada pembaca-pembaca sekalian. Kes di Perak merupakan antara jenayah yang terbesar dilakukan oleh UMNO di abad ini. Mereka mencabul hak demokrasi, memperalatkan sultan, memperkudakan SPR serta menipu rakyat. Hanya bagi mereka yang cerdik dan terbuka mindanya sahaja memahami apa yang berlaku di Perak jika tidak mereka antara mangsa yang sentiasa diperalatkan dengan permainan kotor dan keji UMNO serta Barisan Najis !!!

Tiada ulasan: