Rabu, 11 Februari 2009

PEKIDA ATAU PEGI DAH ?? - Malaysiakini

Pegi dah la sama PEKIDA...time nilah mula berhabuk berkata-kata. Sebelum ni jadi bacul macam tikus. Menurut kenyataan pendek yang dipetik oleh pengerusi PEKIDA ''Kami memberi amaran sekeras-kerasnya bahawa Pekida tidak akan membiarkan tindakan Karpal yang kami anggap menderhaka terhadap Raja-Raja Melayu".

Cis..boleh jalanlah sama kamu geng-geng PEKIDA.Sekadar bercakap macam tu semua orang boleh bikin. jika berani hantar puak-puak kamu yang samseng tu ke Palestin menentang tentera Israel laknatullah...Tu yang kes si Anuar Musa yang membuat pertabalan raja baru di Kelantan pada awal 90 an tak mahu pula dibangkitkan dan jangan lupa kes himpunan haram yang dilakukan oleh UMNO keparat serta kain rentang yang tertulis 'KAMI MAHU DERIS NATANG !!!" yang berlaku selepas PRU 12. Apa pula ceritanya ?? Kenapa tiba-tiba jadi bacul yang amat ????

Oleh itu, kepada geng-geng PEKIDA lepas ni tukar nama kamu kepada 'PEGI DAH'....

6 ulasan:

Nick Chan Abdullah berkata...

betul betul

raja2 dan sultan sini pun ramai bukan org melayu

Tanpa Nama berkata...

puki..da

Tanpa Nama berkata...

FUCKING DAH

Tanpa Nama berkata...

kasihanlah kita orang orang Melayu, selalu dipergunakan dan dipermainkan oleh pemimpin pemimpin Melayu dan raja raja Melayu kita dengan isu isu kaum , isu isu agama dan isu isu kedudukan istimewa yang kononnya mempertahankan hak orang Melayu, tapi sebenarnya mempertahankan kepentingan mereka sendiri sahaja.

Sedarlah orang Melayu, hanya demokrasi dan keadilan yang boleh mempertahankan hak rakyat

Tanpa Nama berkata...

nak dok tunjuk samseng sama sendiri buat pa, pi la kat selatan thai ke mane ke, memang geng-geng puki betul la lu orang ni........

Tanpa Nama berkata...

lu orang dengan raja lu sama sama PUKI da.........