Selasa, 10 Februari 2009

JAHATNYA PIMPINAN BARISAN NASIONAL - Malaysiakini

Selepas isu pembabitan 3 adun katak di Perak kini Najib bersama sekutu Barisan Nasional cuba melebarkan sayapnya di negeri jelapang padi, Kedah Darul Aman dan sasarannya kini kepada Adun Bukit Selambau dimana penjawatnya ialah V.Arumugam yang juga merupakan salah seorang exco kerajaan negeri.

Pelbagai tekanan yang diberi kepada beliau sehinggakan beliau terpaksa melepaskan jawatan sebagai exco serta adun. Klik disini untuk membacanya. Saya tidak hairan yang sekutu Najib sanggup melakukan perkara sedemikian rupa kerana sejarah-sejarah yang lepas sudah membuktikan bahawa pimpinan BN antara pemimpin yang kurang ajar dan tiada adab.

Tahniah saya ucapkan kepada V.Arumugam diatas keberanian yang ditunjukkan dan ini sedikit sebanyak telah menunjukkan satu contoh yang terbaik kepada 3 adun katak di Perak yang sanggup menjual maruah demi hanya untuk meraih keuntungan daripada membela hak rakyat. Moga PRK yang bakal diadakan di Dun Bukit Selambau dapat memberikan satu isyarat bahawa Pakatan Rakyat akan berkuasa pada PRU 13. Ini bukan angan-angan kosong tetapi angan-angan yang bakal menjadikan ia satu realiti..Kita nantikan bersama..Insya-Allah

Tiada ulasan: