Rabu, 11 Februari 2009

SPRM HANYA PANDAI KENDALI KES RASUAH LEMBU SAHAJA - Malaysiakini

Menurut sahabat saya yang juga blogger Angkasanuri, bekas Adun Bukit Selambau dan juga bekas exco Kerajaan Negeri Kedah V.Arumugam mendedahkan bahawa antara faktor beliau meletakkan jawatan adalah disebabkan beliau diancam keselamatan, diugut & kereta disimbah cat. Selain itu juga menurut dari sumber yang dinyatakan oleh MB Kedah, Dato' Seri Ustaz Azizan Razak, Arumugam juga pernah ditawarkan wang RM 5 juta untuk beliau melompat kepada Barisan Nasional..

Jadi disini saya ingin membangkitkan isu RM 5 juta yang ditawarkan kepada beliau. Dimana hilangnya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) ?? Adakah SPRM kini sibuk mencari kes orang yang sedekah lembu atau diatas kesibukan inikah yang menjadikan faktor utama kes yangyang membabitkan Arumugam tidak dapat disiasat ?? . Isu 3 ekor Adun Katak di Perak pun mereka mendiamkan diri seolah-olah tiada apa yang berlaku.

Jika begini sikap SPRM yang seolah-olah bermain wayang dan hanya hendak menjadi balaci kepada Barisan Nasional eloklah dimansuhkan sahaja SPRM atau tukarkan ahli2 dalam suruhanjaya tersebut kepada mereka yang tiada kena mengena dan kepentingan dalam mana-mana parti. Moga dengan cara ini agaknya SPRM baru dapat menjalankan tanggungjawab dengan telus dan tidak menjadi barua kepada barisan Najis yang penuh dengan najis.....


Tiada ulasan: