Selasa, 10 Februari 2009

AKHBAR MILIK PR DIRAMPAS, JELAS BN MEMANG DALANG UTAMA KERUNTUHAN KERAJAAN PR DI PERAK - Malaysiakini

Nampaknya semakin jelas yang pemimpin Barisan Nasional bimbang akan penyaluran maklumat berkenaan kegiatan mereka meruntuhkan kerajaan Pakatan Rakyat di Perak. Tanpa sebarang sebab yang munasabah, akhbar Harakah dan Suara Keadilan yang memuatkan berita berkaitan isu yang berlaku di Negeri Perak telah dirampas bahkan ia berlaku sehingga di negeri Selangor.

Menurut saudara Lutfi yang juga selaku ketua pengarang Harakah, pihak berkuasa telah memberikan "tekanan" kepada pihak akhbar tersebut sebelum edisi semalam - yang diedarkan mulai hujung minggu lepas.

Malang sekali, dalam keadaan zaman teknologi yang penuh canggih pihak berkuasa masih lagi sanggup melaksanakan kerja sebodoh ini. Alahai....rampaslah sebanyak mana akhbar yang mahu kamu rampas tetapi jangan lupa maklumat di dalam akhbar edisi internet serta para blogger yang berjuang demi kebenaran. Insya-Allah kami akan sentiasa melapor situasi terkini tanpa mengira erti penat lelah dan yang penting maklumat yang sahih dapat disalurkan kepada pembaca....

Tiada ulasan: