Jumaat, 26 September 2008

Ketua Pemuda UMNO : Khairy Bakal Tersingkir - Malaysiakini

Kesian si Khairy coz dalam dia beriya-ia hendak bertanding merebut jawatan ketua pemuda muncullah pulak masalah lain. Ini semua gara-gara kes yang melibatkan bapa mertuanya yang lembik..Tapi kena ingat, kelembikan Pak Lah selama ini semuanya berpunca dari dia juga. Jika Khairy gagal meraih sokongan pemuda UMNO Bahagian bermakna cita-cita Khairy untuk bergelar Perdana Menteri sebelum usia 40 tahun tidak akan tercapai..

Bagi saya inilah kesan yang harus Khairy 'telan' diatas sikapnya selama ini. Jika sebelum ni kedudukan khairy dikatakan agak selesa disebalik kuasa bapa mertuanya sebagai Perdana Menteri tetapi kini tidak lagi, sokongan dari penyokong beliau sedikit demi sedikit berkurangan malah ada sesetengah dari mereka berusaha memastikan hasrat Khairy untuk melobi dirinya tidak akan berjaya. Menurut akhbar Utusan Malaysia yang bertarikh 26 Sept, Khairy dakwa disekat temui ahli Pemuda bagi menawarkan diri beliau bertanding Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

Jangan disebut isu demokrasi jika demokrasi di Malaysia tidak terbela dan lupakah kamu yang menyamakan kami para blogger dengan binatang. Kamu antara pemimpin pemuda yang paling tidak beradab dan tiada etika ketika berceramah. Sebagai contoh lihatlah semasa kamu berkempen di dalam PRU 12 baru-baru ini. Kamu juga adalah penaung dalam usaha menjatuhkan kerajaan Tuan Guru Nik Aziz di Kelantan. Slogan 'pade doh' kamu untuk membuatkan orang ramai lagi meluat dengan sikap kamu yang jelek itu..

Dari saya untuk kamu si Khairy penyangak Malaysia, 'Pade Doh' kamu di dalam karier politk di Malaysia...Cukuplah sepenggal kamu dengan jawatan Naib Ketua Pemuda, kehadiran kamu hanya menyusahkan masyarakat di Malaysia. Saranan saya eloklah kamu berundur bersama-sama dengan bapa mertuamu, Pak Lah si lembik...Jika tidak, kelak kemudian kamu bakal dimalukan..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ALAH TENGOK CARA DIA PUN SEMUA MENYAMPAH..TAK BERADAP SATUHAL..KURANG AJAR !!!!JADI mp PUN DAPAT UNDI SUBSIDI POS..KEJADAH APA ???

ELOK BUDAK BANGANG CAMNI JGN NAK SUA MUKA KAT MALAYSIA LA...