Isnin, 22 September 2008

Hilang Sudah Janji Tajol Rosli - Malaysiakini

Sebelum ini beria-ia si Tajol (Bekas MB Perak) berkempen dengan memperkatakan bahawa kerajaan Negeri Perak yang dikuasai oleh Pakatan Rakyat akan jatuh ke tangan Barisan Nasional malah janji beliau ialah 31 Ogos berlakunyanya peralihan kuasa kerajaan Negeri tersebut.

Tapi ntah hapa cerita si mamat sekor ni, berkokok bukan main hebat. Sampai dah nak masuk hari raya, tiada sebarang cerita yang mengatakan Adun dari Pakatan Rakyat yang akan masuk BN, yang saya dengar MP BN hendak seberang ke Pakatan Rakyat adala.... Nampak sangat sengaja mencari publisiti murahan..

Nampak sangat yang Tajol Rosli ni memang ada masalah mental dan dia masih tak dapat menerima kejatuhan Kerajaan BN di Perak. Teringat yang beliau menangis pasal BN jatuh ditangan PR semasa PRU 13..hilang terus tittle dia sebagai Menteri Besar...Bagi saya, apa2 hal si Tajol tu kenalah terima hakikat bahawa jangaka hayat BN dah tak lama lagi di Malaysia dan dia sepatutnya bersyukur kerana dapat merasai nikmat menjadi Ketua Pembangkang yang pertama dari Barisan Nasional di Negeri Perak...

Tiada ulasan: