Jumaat, 29 Ogos 2008

Bila Si Ali Rustam Bersuara ....

Pandangan Ali Rustam selalunya berbeza dengan pimpinan yang lain. Mungkin dia memerlukan publisiti murahan yang sebegitu meluas untuk orang mengenali beliau, almaklumlah pemilihan agung UMNO kan dah tak lama lagi.

Beberapa akhbar hari telah ini menyiarkan berita
'Negara Akan Menjadi Huru Hara Jika Anwar Menjadi PM'. Ulasan si Ali banyak terjurus kepada kenangan 'manis' beliau ketika di PRK Permatang Pauh.. Nampaknya si Ali ini terlupa agaknya siapa yang bikin kecoh sebenarnya pada hari tersebut.. nak tahu selanjutnya, boleh juga baca kenyataan beliau di dalam blog beliau sendiri..klik disini untuk selanjutnya ..

Walaupun saya tiada disana tetapi saya mendapat gambaran apa yang sebenarnya berlaku tambahan yang peliknya kenapa time
pilihanraya Permatang Pauh diadakan barulah terhegeh-hegeh puak-puak UMNO Melaka nak datang ke Permatang Pauh...kenapa tak datang pada hari sebelum pilihanraya ?? Takkan la nak datang melawat sambil belajar ? nak kata cuti sekolah tak pulak..macam dah tak ada masa lain je...mesti ada udang di sebalik misai si Ali..

Kepada
Pak Ali, lihat dirimu dahulu sebelum nak mengata orang lain...seperkara lagi, bilamasa DSAI terlibat bersama penyokong PKR yang mengepung bas tersebut ?? Disini kita dapat lihat pembohongan besar dari mulut seorang Ketua Menteri Melaka yang juga Naib Presiden UMNO...dalam diam-diam kau dipermainkan oleh akhbar yang kau agung-agungkan selama ini...tunggula kau Pak Ali, jatuhlah kamu lepas ni....

Tiada ulasan: