Selasa, 26 Ogos 2008

Permatang Pauh : UMNO Terus Kalah dan Kalah.....

TV3 suku dan RTM malam ini gagal menjalankan tanggungjawab dengan sempurna berbanding hari-hari sebelum ini. Almaklumlah selepas penamaan calon mereka yang merupakan medium utama kerajaan selalu memutarkan pelbagai peristiwa dan gejala -ve yang 'konon'nya dilakukan penyokong-penyokong dari Pakatan Rakyat.

Tapi Allah itu maha kaya, kalau dia tidak merestui maka inilah hasilnya, selepas melihat kegagalan calon
Barisan Nasional untuk menewaskan DSAI, TV3 suku dan RTM terus jadi stesen penyalur maklumat yang lembap. Ntahla...maybe mereka sedang menghitung nasib mereka selepas melihat kemenangan besar DSAI kali ini bahkan segala perang saraf yang dimainkan oleh mereka semua menemui kegagalan..Yang pasti Si Najib Altantuya dan si Ali Rustam yang selama ini begitu yakin bahawa kemenangan akan menjadi milik mereka terus senyap dan mungkin malu bukan kepalang diatas kekalahan ini. Ini sedikit sebanyak telah mencacatkan rekod Najib yang sebelum ini telah dicacatkan oleh isu Altantuya yang masih belum settle sampai la ni...

Apa-apahal kita semua saksikan adegan seterusnya yang akan dimainkan oleh muka-muka yang tidak dapat menerima kenyataan berikutan kegagalan mereka kali ini. Kepada
Pakatan Rakyat , harap bersedia akan tindakan selanjutnya dimana mereka dari puak-puak yang zalim akan berusaha merekacipta pelbagai story bagi memastikan Pakatan Rakyat akan berpecah dan berkubur.

Tahniah DSAI dan
Pakatan Rakyat dalam pilihanraya kali ini. Hasrat untuk membentuk kerajaan Malaysia baru semakin hampir. Moga Allah mempermudahkan segala urusan agar rakyat memperolehi kesejahteraan di bawah kerajaan baru setelah terhimpit dengan segala badi seksaan dari Barisan Nasional !!

Tiada ulasan: