Jumaat, 21 November 2008

Inilah Rafidah Aziz, Cakapnya Memang Tidak Boleh Dipercayai - Malaysiakini

Jika benar Rafidah masih mahu mengekalkan jawatan sebagai Ketua Wanita janganlah menggunakan pelan peralihan kuasa sebagai alasan. Sejak bila Rafidah yang sebelum ini digelar sebagai 'Wanita Besi' kini telah berubah menjadi 'Wanita pengecut' ??. Jadi sudah terbukti yang Rafidah memang sudah memasang niat dari awal untuk mengekalkan kerusi panas Wanita UMNO.

Saya mengambil sedikit ayat yang diungkap oleh Rafidah dan saya rasa semua sedia maklum serta jelas akan maksud sebenar Rafidah. Sila baca dibawah :-

'Jika "dipercepatkan" kepada Mac, ia juga bererti bahawa saya dipaksa menyerahkan jawatan ketua secara bulat-bulat, dengan Shahrizat menang tanpa bertanding. '

'Ini menidakkan hak dan kemahuan 117 bahagian yang telah mencalonkan saya untuk pegang jawatan hingga Jun 2009.'

Nampaknya sudah jelas yang semua ini adalah agenda Rafidah. Jadi saya rasa semua pembaca faham bukan politik yang dimainkan oleh Rafidah. Bagi saya ini merupakan kejayaan pertama Rafidah cuma saya merasakan beliau dalam proses mengatur strategi bagaimana hendak menewaskan Shahrizat yang kini sudah memperolehi sokongan yang lebih ramai berbanding beliau. Tempoh masa 4 bulan dari sekarang macam-macam boleh berlaku dan saya ramalkan yang Rafidah berjaya menewaskan Shahrizat dan Shahrizat bakal menerima nasib sepertimana yang timpa oleh Zaharah Sulaiman sebelum ini..Tak percaya ker ?? lu tengoklah sendiri...tetapi kena ingat, realitinya inilah politik jika anda berada dalam UMNO...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semenjak bile plak ahli politik bercakap benar. Semua pembohong dan lebih teruk dari Iblis. Iblis pun kadang-kadang pandai gak menyamar dengan memakai tudung untuk menyesatkan orang. kalau tak pakai tudung tu lagi Chief Iblis. Jangan lupa, Iblis pun pandai sebut nama Allah S.W.T. Cume tak nak sembah Nabi Muhammad S.A.W. Rasa-rasa memang keturunan Iblis....

Tanpa Nama berkata...

Salam Tuan,

Kah kah kah

Nenek2 yang seusia nenek Pidah pon dah slalu ke masjid,rajin pose sunat, perbykkan baca Al-Quran,ingat nak mati...

Nenek Pidah ni sorg je ingat dia ni b'umur pjg....

Kah kah kah...Nenek kebayan UMNO...Kah kah kah