Ahad, 14 November 2010

BODOHNYA KETUA PEMUDA GERAKAN KEDAH


Bahasa aku sempoi jer....macam mana mamat ni boleh jadi ketua pemuda GERAKAN Negeri kedah..Aku rasa dia ni memang buta dan pekak. Dalam hal ni yang aku nampak xmesra media adalah UMNO dan BN sendiri. Mereka sendiri yang mengenakan sekatan media kepada PR terutama kepada negeri2 yang diperintah oleh PR. Segala berita yang sahih di'kona'kan ke tempat lain.

Pandangan aku berkenaan isu sekatan media yang dikenakan oleh Kerajaan Negeri Kedah kepada beberapa media adalah wajar, jika diberikan peluang sama juga coz berita yang dilaporkan lebih banyak berkisar kepada isu2 yang negatif.

seperti isu Ustaz Azizan baru - baru ini, mangkuk2 yang memberikan komen semua mangkuk2 dari UMNO sendiri. Xde sorang pun dari pimpinan PR berpeluang diberikan komen. Kata negara demokrasi.Aku rasa Ketua Pemuda GERAKAN negeri Kedah,Tan Keng Liang ada jawapannya.

Tiada ulasan: