Khamis, 26 Mac 2009

UMNO DAN RASUAH MEMANG TIDAK DAPAT DIPISAHKAN

Inilah yang kita dapat lihat sebaik sahaja keputusan Ketua Pemuda UMNO diumumkan. Khairy Jamaludin yang juga menantu kepada Pak Lah menjadi pilihan oleh para perwakilan dimana undi yang mereka berikan berjaya mengatasi 2 pencabarnya iaitu Dr. Khir 'Tempe' Toyo dan juga Mukhriz. Umumnya semua rakyat Malaysia mengenali siapa dia Khairy Jamaludin.

Dalam sibuk pemimpin UMNO bercerita pasal rasuah yang perlu ditangani, tetapi pemimpin seperti yang sudah dilumuri najis seperti Khairy juga diangkat mengetuai kepimpinan Pemuda UMNO Malaysia.Nampaknya, Pemuda UMNO semakin hilang kredibilit dan pastinya rakyat Malaysia tidak akan lupa isu beliau yang dibongkar oleh Lembaga Disiplin UMNO dan beberapa kes rasuah yang pernah diwar2kan tetapi tidak dilayan oleh SPRM walaupun bukti sudah terhidang didepan mata.

Inilah UMNO, yang jelas semakin ketandusan pemimpin pelapis. Almaklumlah, sayap kiri dan kanan mereka pun dah mengalami keruntuhan moral. Jadi memang wajarlah jika Tan Sri Rithaudin mencadangkan agar sayap2 UMNO digugurkan...Jika tidak makin hancur negara dibuan

Tiada ulasan: