Isnin, 16 Februari 2009

ANTARA KISAH TERBARU BARUA UMNO - Malaysiakini

Bukan Niat saya menghina dan membenci mereka tetapi nak tak nak saya terpaksa menghina dan bencikan mereka. !!!! Ketegangan yang melanda Negeri Perak turut dirasai oleh Kerajaan pakatan Rakyat di Pulau Pinang. Pasukan polis yang sebelum ini kita ketahui bahawa tugasnya dimana mereka dipertanggungjawab untuk menjaga keselamatan negara kini telah menerima satu job yang baru dimana mereka telah diarahkan untuk mengepung tempat ceramah yang dihadiri oleh Naib Presiden PAS, YB Datuk Paduka Husam Musa.

Jelas kini Polis sanggup diperkudakan oleh Barisan Nasional serta mereka sanggup melakukan kerja-kerja sedemikian bagi mengelakkan rakyat menerima maklumat terkini yang berlaku kepada kerajaan Pakatan Rakyat di Perak. Ini merupakan salah satu bukti yang dapat kita lihat bahawa sememangnya kerajaan baru Barisan Nasional yang merampas tampuk pemerintahan dari Pakatan Rakyat adalah kerajaan haram.

Malang sekali, kes adik Nurin hingga ke hari ini masih tiada penyelesaian, begitu juga Kes kematian Altantuya yang mati di bom dengan C4 hingga ke hari ini masih samar lagi keputusannya, tidak dikira lagi Kes jenayah di Malaysia yang makin hari makin meningkat dan masih gagal dibendung. Tetapi malangnya perkara yang berlaku semuanya tidak dipandang serius sebaliknya mereka lebih rela menjadi alat untuk memuaskan hawa nafsu kepada Barisan Nasional....Alangkah malang sistem kepolisan yang ada di Malaysia..Sampai bila agaknya mereka ini sanggup menjadi alat kepada barisan Nasional....Kesian saya melihat mereka......Tak ubah seperti orang bodoh yang tidak berakal...

Tiada ulasan: