Jumaat, 15 Ogos 2008

Salam Kembali..

Salam Perjuangan..

Alhamdulillah saya selamat sampai ke Melaka pada jam 6.30 petang bersama 2 orang sahabat. Selepas ucapan dasar Tuan Presiden, Tuan Guru Haji Hadi kami terus bergegas pulang ke Melaka tambahan masing-masing ada kerja. Insya-Allah malam ini saya akan bermula mengemaskini blog ini.

Terima kasih kepada pengunjung yang melayari blog yang tidak seberapa ini. Banyak isu-isu yang panas dibahaskan semasa muktamar dan media pemutar alam (sapa lagi kalau bukan Berita Hairan dan Utusan Meloyar) mengeluarkan kenyataan yang seolah-olah ingin melaga-lagakan Pakatan Rakyat. Insya-Allah, saya akan membuat ulasan seringkas yang mungkin dalam usaha menegakkan perkara yang benar..Tetapi bagi saya rehat dulu..menyesal tak bawa note book, terlupa pula saya nak tanya SU pemuda Negeri berkenaan dengan kemudahan wifi di hotel, kalo tak blog ni takdela nak kena takaluf seketika..

Salam perjuangan....adiossss

Tiada ulasan: