Khamis, 5 Februari 2009

SAH, BN KHIANATI HAK RAKYAT - Malaysiakini


Apa sudah jadi.......itulah yang boleh saya perkatakan...bukan setakat 3 adun ( PKR dan DAP ) yang mengkhianati hak rakyat tetapi dalangnya juga perlu dianggap sebagai pengkhianat bangsa kerana mencabul hak demokrasi yang mengangkat mereka sebagai calon pilihan rakyat di dalam PRU 12. Saya tidak pasti berapa juta yang mereka ini perolehi untuk menyokong pucuk pimpinan Barisan Nasional yang sememangnya kita ketahui pasti komponen ini merupakan parti yang penuh dengan korupsi dan sentiasa bergelumang dengan najis rasuah. Inilah yang saya boleh perkatakan. Adakah SPRM akan memainkan peranan dalam menyiasat kes ini ??? kita saksikan..Jika di Selangor isu kes sedekah lembu pun dijadikan isu, bagaimana pula kes pembelian Adun Pakatan Rakyat untuk menyeberangi Barisan Nasional...

Secara kesimpulannya..jika berlaku pembentukan kerajaan baru di negeri Perak saya anggap itu merupakan satu pembentukan kerajaan yang tidak bermaruah..........!!!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kesian aku tgk ko ni.

itu ari 2 wakil pkr ni kena tangkap rasuah, si nizar beria2 membela. konspirasi BN ...... skrg apa crita ???

tu la, lidah berbelit lagi.... bukan senang nak angkat bendera islam kalau hati busuk.

peon pencen

Tanpa Nama berkata...

kau ni dah macam yahudi. masa anwar ibrahim nak ambik alih kerajaan persekutuan dari BN dengan cara lompat parti bukan main setuju lagi korang, suara rakyat lah, makkal sakti lah tapi bila kes yang berlaku kat perak ni umno jahat lah, korup lah, rasuah lah dan macam macam lagi. 3 adun pkr dan DAP tu bukan masuk BN pun maksudnya mereka tu tak lompat pun cuma keluar dari pkr dan DAP aje dan menjadi bebas, lepas tu mereka beri sokongan kat BN. kalau kau rasa ada berlakunya rasuah dan kau ada bukti buatlah laporan kat SPRM jangan jadi pondan macam PAS yang takut dengan DAP. tak payah lah nak menyalak kat blog bodoh kau ni, lagi sekali aku cabar kau buat laporan kat SPRM jangan jadi pondan tua. semoga Allah mengembalikan perak ke pangkuan umno semula, amin. semoga Allah SWT melaknati anwar ibrahim yang tak ubah macam yahudi tua iaitu si peres tu dan pengikut-pengikutnya. amin

si lembik's berkata...

ini blog aku yang punya...ko kalo nak menyalak p bikin blog ko sendiri....sedapnya mulut kata orang yahudi...dah berapa juta pahala yang ko ada sampai nak cop orang yahudi...??? dah la penakut xmau btau nama...ni la spesis UMNO...cakap macam bagus tapi penakut lebih daripada tikus....

si lembik's berkata...

kalo rasa diri tu diperbodohkan..ko cari la sumber kat blog lain..ha ha haa..baru aku tau yang ko ni sudah diperbodohkan oleh aku rupanya..ha aha h