Rabu, 8 April 2009

PRK BUKIT GANTANG : JIKA KETUA SUDAH SAMSENG, ANAK BUAH PUN SAMSENGLAH JUGA

Inilah bukti yang dapat saya tunjukkan bahawa sememangnya parti yang tidak bermoral. Disini saya sertakan 3 keping gambar untuk menunjukkan bukti bahawa UMNO sememangnya parti yang tidak berakhlak. Gambar ini dirakam berdekatan dengan pusat pengundian Tebuk di UPU Trong. Untuk makluman, mereka ini semua datang dari Negeri Sembilan. Jadi tak hairan bagi saya jika mereka semua bersikap sedemikian rupa kerana ketua mereka, Khairy Jamaludin merupakan Ketua samseng yang diangkat menjadi Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

brader ini memang suka tunjuk punggung, aku naik geram aku terus shoot sekali...jangan mara bro..
makcik berdua antara yang lantang bersuara..sampai siap keluar cerita2 Islam....alahai makcik, sian kami melihat kamu jadi macam ni.
brader yang berkaca mata memang anti dengan aku pasal aku ambik gambar dan buat rakaman depa...he he...gambar diatas dia tunjukkan jari hantu dia sama ada bengkok atau tidak..

Bagaimana agaknya UMNO hendak memimpin masyarakat sedangkan ahli mereka sendiri gagal dipupuk dengan nilai-nilai murni. Terima kasih kepada polis yang menjaga keselamatan dengan baiknya. Mereka memuji dengan sikap penyokong PAS yang berkempen secara berhemah dan beradab tanpa termakan dengan provokasi yang ditimbulkan oleh UMNO. Kesannya, nanti saya sambung kembali...

Tiada ulasan: