Rabu, 8 April 2009

AYAT-AYAT POPULAR PENYOKONG BN / UMNO SEMASA KEMPEN DI BUKIT GANTANG


Ayat - Ayat popular budak2 UMNO / BN gunakan semasa berkempen PRK Bukit Gantang. Ini yang berlaku kat tempat aku, tempat lain aku tak tahu pulak coz aku stay kat situ (pusat pengundian di Tebok) dari pagi sampai ke petang. Cuma time solat je aku xde kat situ..

- Nizar MB Haram
- PAS, Parti Ajaran Sesat
- Kafir Laknat
- Anjing DAP
- Bodoh
- Bangang
- Memang kami makan rasuah, tapi kami tak ganggu orang
- kaki punggung
- janggut macam kambing
- Karpal dan Lim Kit Siang kurang ajar
- Pakatan Penderhaka
- banyak lagi dan tak dapat aku nak nyatakan disini. Cuma tunggu video yang dalam proses aku bikin untuk tatapan semua..

Aku tak dapat nak rakamkan semua kutukan, hinaan dan cacian...Cuma diakhirat kelak ia akan menjadi bukti bahawa inilah yang kami terima semasa mempertahankan Islam daripada sentiasa dipermainkan..tapi yang pasti mereka bengang sangat dengan kami coz sikap kami yang masih berselawat, berzikir, serta melaungkan takbir mengambil langkah tidak membalas cercaan mereka, sehinggakan salah seorang dari mereka berkata "kau ni makhluk spesis apa sebenornya ?? aku kutuk, hina, caci, maki kau tetapi kau tetap senyum dan ketawa...Hairan sungguh aku". Kami semua tak kata apa, cuma harap mereka mampu berfikir, tambahan dalam saat nak meraih undi aku rasakan memang tidak sesuai hendak berhujah dengan mereka dan langkah yang terbaik ialah dengan memberi psiko kepada mereka...

p/s : Video dalam proses..maybe 2 - 3 hari siapla tu.....

2 ulasan:

PAS SERKAM berkata...

bro .. punggung dia tu kalau sula skali pun ok bro .. biar dia jeran sikit nk tunjuk

si lembik's berkata...

he he he..aku xsampai hatila nak buat lagu tu..beri dia peluang,mana tau mereka ni akan berubah hati dan menjadi penyokong kuat PAS yang berakhlak mulia