Selasa, 2 Disember 2008

Benarkah Nenek Maimon Mahu Bertanding Di dalam PRK Kuala Terengganu ?? - Malaysiakini

Info ini saya perolehi dari blogger kacang hijau. Wallahualam sama ada ia sahih atau tidak tetapi sepanjang saya mengenali blogger kacang hijau biasanya maklumat yang diperolehinya adalah sahih dan tidak dapat disangkal lagi..

Berikut saya mengambil artikel ini daripada blog beliau berkenaan isu nenek Maimun yang dikatakan mahu bertanding buat kali ke 2 di Parlimen Kuala Terengganu..

Dosa jika tidak bertanding
Posted on 2 DEC,2008

KUALA TERENGGANU - Maimun Yusof, 89, bercadang untuk bertanding buat kali kedua pada pilihan raya kecil untuk kerusi Parlimen Kuala Terengganu, ketika ditemui di rumahnya di sini semalam.

Warga emas yang memerlukaan tajaan untuk bertanding itu berkata dia berasa bersalah jika tidak bertanding demi agama dan bangsa.

Parti-parti politik yang ada sekarang telah bercampur-aduk dan semuanya macam komunis, tambahnya.

Pilihan raya kecil bagi kerusi P.36 Kuala Terengganu akan diadakan berikutan kematian Timbalan Menteri Pelajaran merangkap anggota Parlimen Kuala Terengganu Datuk Razali Ismail pada Jumaat lalu.

p/s:Andaikata nenek Maimum akan bertanding siapa agaknya yang akan support beliau. Terbaru Parti AKIM pun juga menyatakan pendirian akan bertanding PRK kecil ini. Bagi saya masalah ini perlu dipandang serius ekoran atas faktor undi nenek Maimun lah yang mengakibatkan Bang Mat berputih mata dalam PRU 12..

Tiada ulasan: