Rabu, 20 Ogos 2008

Siapa Yang Samseng Sebenarnya : Part 2

Hebat sungguh kempen di Permatang Pauh, sedih juga kerana tidak dapat turut serta kesana, hanya gambar jadi pengubat rindu. Sebelum ini saya ada memaparkan artikel berkenaan "Siapa Yang Samseng Sebenarnya ?". Tujuan saya memaparkan tersebut bukan tujuan meraih publisiti dalam meningkatkan hits di blog ini cuma saya meminta agar pembaca yang mengunjungi blog ini berfikir secara rasional dalam setiap perkara yang saya utarakan. Berfikirlah kenapa media asyik mengagungkan Parti Kerajaan seolah-olah KERAjaan Barisan Nasional merupakan kerajaan yang sempurna.

Berkenaan dengan isu samseng dan kurang ajar yang sekarang ini hangat diperkatakan oleh media terutama apabila isu ini dikaitkan dengan penyokong2 dan petugas2 dari Pakatan Rakyat , saya dengan tergerak hati ingin memaparkan 5 keping gambar yang saya rasa boleh dianugerahkan sebagai anugerah foto terbaik untuk tahun 2008. Kenapa tidak, anda semua sendiri boleh saksikan gambar-gambar putera, puteri, pemuda, serta makcik dan pakcik2 dari UMNO yang beraksi seperti beruk2 dijalanraya (meminjam kata2 menantu kesayangan Pak Lah).
Jadi semakin terjawablah, siapa samseng yang sebenarnya..

mak oii...akak puteri pun berkenan dengan punggung mamat ni...ada hati ker ?? ..harap Puan Emy tak berperangai sebegini, Insya-Allah saya percaya pada Puan Emy...

akulah raja menunggang...menunggang apa dik oi..sejak bila berminat dengan kaum sejenis....bahaya woo !!

aik...sempat lagi main cucuk-cucuk, dah 'stim' sangat ker ?? teruk2 sapala mak bapak budak ni, sapala bini dia, saya pula anak dia ??

wah wah wah..sekali pandang macam tarian inul, rupa2nya mereka berdua dok main tunggang kuda pesen UMNO...dahsat Islam Hadhari...macam manala bebudak PAS & PKR nak join UMNO kalau dah macam ni buruknya tingkahlaku mereka

Encik Polis ni pun berkenan juga..bahaya juga tu...si mamat baju oren ni dah macam spesis 'b***k' la pulak...yela, kejap panjat sana, kejap panjat sini...tabiyah dari UMNO inilah hasilnya...

Masing-masing boleh nilai sendiri apa yang dipertontonkan..kalau anak buah dah macam ini, pemimpin apatah lagi..Inikah keadilan yang kita cari selama ini, adakah ini yang dinamakan Negara Islam ?? Bak kata Nabil dalam Astro, Lu pikirla sendiri !!

1 ulasan:

muhd_adlan berkata...

kalau begini pemuda umno rosak ahlak melayu islam