Ahad, 26 Disember 2010

1 JUTA DI JANGKA HADIR KONSERT TAHUN BARU 2011


KUALA LUMPUR – AmBank Group menyasarkan 1 juta pengunjung pada Konsert Tahun Baru 2011 Kuala Lumpur yang akan diadakan di Dataran Merdeka pada 31 Disember.

Pengerusi AmBank Group, Tan Sri Azman Hashim berkata, konsert itu bagi meraikan kedatangan tahun baru merupakan kerjasama keenam syarikat kewangan itu dengan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) sejak 2003.

"Tahun lepas terdapat hampir 800,000 pengunjung, jadi kali ini kemungkinan kita boleh capai 1 juta pengunjung,” katanya pada sidang media di sini.

Azman berkata, konsert itu yang akan disiarkan di saluran TV2 dari 10.15 malam akan menampilkan penyanyi terkenal tanah air antaranya Mizz Nina; penyanyi rock legenda, Amy Search; pemenang Malaysian Idol 2, Daniel Lee; penyanyi utama kumpulan Alleycats, Datuk David Arumugam; Ramlah Ram; dan kumpulan pop rock, Pop Shuvit.

Pengunjung juga akan dihiburkan dengan persembahan tarian 1Malaysia, tarian Melayu oleh kumpulan penari DBKL, tarian Cina oleh CN Dancez, tarian India oleh Vehaara Arts, kumpulan Bhangra, tarian Orang Asli oleh kumpulan Mah Meri dan juga orkestra DBKL, katanya. – Bernama

P/S : Semakin besar cabaran PAS dalam usaha menangani masalah ini. Xsalah jika berhibur tetapi kalo dah mcm ni xubah seperti pesta maksiat besar-besaran...Apa relevannya konsert tahun baru diadakan sebegini ???

Tiada ulasan: