Isnin, 23 November 2009

KOTA SIPUTEH : KEMENANGAN PERTAMA PAKATAN RAKYAT

SPR gagal dalam menangguhkan perintah kosongkan Kota Siputeh. Nampaknya hasrat balaci kepada BN semakin terus menemui kegagalan berterusan. Lihat sahajalah, BN sebenarnya takut untuk menentang PR dalam PRK kerana ia bukan sekadar membabitkan soal maruah sebaliknya mengukur sejauh mana sokongan masyarakat terhadap parti mereka yang semakin berkarat.

Isu SPR diperalatkan oleh parti yang penuh dengan najis tidak menghairankan semua pihak, lihat sahajalah beberapa PRK yang pernah diadakan dalam tempoh hampir 2 tahun..hari pengundian diletakkan pada hari bekerja, tiada perayu undi, undi POS yang tidak telus dan seangkatan dengannya. Lihat sahaja di Bagan Pinang, pengundi yang dah mati pun boleh mengundi bahkan pengundi yang pernah mengundi pada PRU 12 tetapi tidak boleh mengundi semasa PRK.

Tapi dalam apa jua perkara, SPR yang diperkudakan oleh BN tidak akan berputus asa, bermacam-macam lagi agenda yang bakal mereka merencanakan bagi memenuhi tuntutan nafsu serakah pemimpin BN. Oleh itu, kita semua perlu mempersiapkan diri dalam menangani apa jua perkara yang bakal dihadapi kerana SPR sememannya tidak boleh dipercayai....Kegagalan SPR untuk kali ini merupakan kemenangan moral PAS dan PR dalam menanti PRK Kota Siputeh

Tiada ulasan: