Selasa, 7 Oktober 2008

Khas Untuk Rakan-Rakan Dari PKR - Malaysiakini

Nampaknya isu Gambar besar Datuk Seri Anwar Ibrahim setinggi 12 meter dalam kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Batu Caves semakin hangat diceritakan bahkan pimpinan UMNO sendiri pun tidak terelak untuk membuat ulasan. Antaranya si Ali rustam. Klik disini untuk membaca kenyataan kurang cerdik Ketua Menteri Melaka.

Kepada rakan-rakan PKR, saya bukan hendak menyiram petrol di dalam isu ini tetapi alangkah baiknya jika rakan-rakan PKR yang beragama Islam
merujuk kenyataan Dr Mohd Asri Zainul Abidin dimana beliau berkata Islam melarang penganutnya menjadikan objek manusia seperti replika yang besar untuk diagungkan oleh pengikut masing-masing kerana menjurus kepada unsur mengagungkan sesama manusia lebih daripada had yang sepatutnya

Sila rujuk pada
artikel dari saudara rusly_islam. Semoga rakan-rakan dari PKR terutama yang beragama islam dapat memahami dan menialinya. Harap rakan-rakan dari PKR dapat berlapang dada dalam isu ini.

silembiks : Pada pengkagum Anwar, satu hari Anwar akan mati. Pada pengkagum Mahathir, satu hari Mahathir akan mati. Pada pengkagum Tok Guru Nik Aziz, satu hari tok guru akan mati. Pada pengkagum Tok Guru Haji Hadi, satu hari tok guru akan mati. Pada pengkagum Husam Musa, satu hari Husam Musa akan mati. Pada pengkagum tuhan rabbul jalil, Allah tidak mati.

Tiada ulasan: